Știi momentul acela când suni la un furnizor, ești obligat să asculți o melodie și stai 30 de minute cu telefonul la ureche pentru că “niciunul dintre operatorii noștri nu este disponibil”?
Și apoi se întrerupe convorbirea și trebuie să o iei de la capăt.
Ei bine, asta nu trebuie să se mai întâmple! Nu putem să ne consumăm timpul și nervii doar pentru că furnizorii de servicii sau utilități s-au decis să reducă niște costuri în departamentele de relații cu clienții sau în Call-Center-uri.
Am depus astăzi, împreună cu colegii senatori: Sergiu Cosmin Vlad, Alexandru Robert Zob, Cristian Ghica și Raoul Trifan, o inițiativă legislativă prin care operatorii care utilizeaza servicii de Call-Center să fie obligați să răspundă cu un operator uman în maxim 5 minute de la momentul efectuării apelului. Pentru a ne asigura că această prevedere se respectă am prevăzut și amenzi consistente.
Un client respectat este un client mulțumit, iar cei care nu au înțeles până acum treaba aceasta vor fi obligați să o facă de acum înainte.
