Alături de colegii mei, membri în Comisia Economică din Senatul României, am desfășurat zilele acestea o vizită în județul Alba, în cadrul companiilor Transavia și Jidvei.
Între cele doua vizite, am ținut și ședința Comisiei Economice, unde a fost dezbătut și votat proiectul USR – prin care prestatorii de servicii din România vor fi obligați să preia apelurile consumatorilor, în cel mult 5 minute de la selectarea opțiunii de către beneficiari. Proiectul a primit un raport favorabil si a fost înaintat către Camera Deputaților.
Prin această deplasare am vrut să luăm pulsul situației a doua dintre companiile mari din România, să le înțelegem problemele cu care se confruntă si să căutam împreună cele mai bune soluții legislative pe care noi le-am putea implementa, în calitate de parlamentari.
Jidvei este unul dintre cei mai mari producători de vin din România, având peste 2.500 de hectare cu 15 soiuri diferite de struguri. Aceste cifre ii clasează pe primul loc în clasamentul deținătorilor de cea mai mare plantație viticolă din țară si cea mai mare podgorie cu proprietar unic din Europa.
Cu o cifra de afaceri de 170 de milioane de euro si cu peste 50 de branduri valoroase din România în portofoliu, Transavia este lider de piață în topul preferințelor consumatorilor de carne de pui și produse procesate din aceasta. Transavia este o companie cu un capital 100% românesc, ce investește anual, milioane de euro în modernizarea echipamentelor si a procedeelor de prelucrare, pregatind produse de cea mai bună calitate atât pentru România, cât si pentru export în peste 17 țări europene.